Monday, April 23, 2012

NEXT - nowa perełka z second handu

Buy the most glamorous longsleeve sweater from Oasap fashion longsleeve sweater store, choose from thousands of longsleeve sweater, wool sweater and long sleeves sweater. There are new arrivals of different sizes and designs every day.

Second handy - inaczej ciuszki, lumpexy, sh, ciucholandy, po prostu rzeczy z drugiej rękiale wiecie co? Mi to nie przeszkadza. Patrzę na takie sklepy z perspektywy - tanio, oryginalnie. Dzisiaj wracając do domu zauważyłam nowo otwarty 'London Fashion'. Nie obyło by się bez luknięcia. Zakup perełkowy to marynarka czarno biała z firmy Next, za zawrotną kwotę 17 zł. Muszę przyznać, że jakość i fason kapitalny. Od razu wiedziałam, że będzie moja. Teraz tylko czekać na wyczyszczenie i w drogę !!


Jak wcześniej wspominałam w ostatnim poście zamierzam wszystko załatwić i zawracać sobie głowę tylko tym co bieżące. Pierwszym krokiem jest szkoła, w której przez ten tydzień muszę spiąć pośladki i pozaliczać wszystkie bieżące sprawdziany aby mieć spokój na najbliższy czas. Więc ciąg dalszy następuje i lecę do książek. :| Byyye! ;*

No comments:

Post a Comment