Wednesday, May 16, 2012

83

Buy the most glamorous longsleeve sweater from Oasap fashion longsleeve sweater store, choose from thousands of longsleeve sweater, wool sweater and long sleeves sweater. There are new arrivals of different sizes and designs every day.


Ostatnio koszulka z galaktycznym krzyżem wywołała lekkie kontrowersje na moim profilu na Facebooku. Radzę nie brać tego całkiem do siebie - krzyż to symbol, a ten, jak wiadomo, charakteryzuje się tym, że ma wiele znaczeń. 
Tak czy inaczej, w dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać kolejną koszulkę z tym motywem, tym razem zrobioną przeze mnie, z asekuracją siostry ; ).







[koszulka: sh + DIY, szorty: n/n, buty: sh, bransoletki: katherine.pl, new yorker, CzakiBransoletki]

przy okazji chciałam Was zaprosić na bloga Niny: TUTAJ
gdzie robiłam zdjęcia i gdzie również możecie mnie zobaczyć w trochę innej odsłonie ;p.

No comments:

Post a Comment