Thursday, May 31, 2012

There Was a Whisper

Tak jak zwykle nie interesuję się modą z magazynów, tak ta sesja przykuła moją uwagę i jestem nią zauroczona! Uwielbiam taki styl. Patrząc na zdjęcia nie mogłam uwierzyć, że Rianne ma na sobie ciuchy ze zwykłych sieciówek! :) Dziewczyna jest piękna i zachwyciła mnie swoja urodą, do tego świetna sceneria i dobre wrażenie gotowe. Przynajmniej jeśli chodzi o mnie.

"There Was a Whisper"
modelka: Rianne Haspels.
fotograf: Mick de Lint.
dla Fashion Gone Rogue

P.S. Chcecie więcej podobnych postów?

rianne1 Rianne Haspels by Mick de Lint in There Was a Whisper for Fashion Gone Rogue

rianne2 Rianne Haspels by Mick de Lint in There Was a Whisper for Fashion Gone Rogue

rianne3 Rianne Haspels by Mick de Lint in There Was a Whisper for Fashion Gone Rogue

rianne4 Rianne Haspels by Mick de Lint in There Was a Whisper for Fashion Gone Rogue

No comments:

Post a Comment